Du befinder dig her: Forside / Tilmelding til Guide2www klubben

Som medlem af Guide2www Klubben, får du en masse fordele hver eneste dag. Du kan frit vælge mellem en lang række tilbud. Det er gratis at være medlem og du kan når som helst framelde dig igen. Hvis du ikke ønsker at fortsætte medlemsskabet, mister du naturligvis dine medlemsfordele. Du kan altid tilmelde dig igen.

Er du allerede medlem kan du se og rette i dine data her.

Husk at udfylde felterne korrekt, så vi ved, hvor vi skal sende præmierne hen.

Navn:
Adresse:
Post/By: /
Telefon:
Fødselsdag:  Md.:    År:
Køn:

Det er vigtigt at email-adressen er udfyldt korrekt, da vi sender en e-mail som bekræftelse på, at vi har modtaget dine oplysninger.

VIGTIGT: Du behøver ikke at svare på noget for at din tilmelding træder i kraft og du kan altid se og ændre dine valg under punktet "Mine data".

Ja tak, jeg tilmelder mig og vil gerne deltage i konkurrencerne om store præmier, og jeg vil hver tirsdag og fredag modtage en e-mail med information og reklametilbud.

Kun �n tilmelding pr. telefonnummer og e-mail adresse. Hvis husstanden har flere telefonnumre, f.eks. mobilnummer og hotmail adresser, kan flere tilmelde sig fra samme husstand

En person kan kun være tilmeldt en gang.

Læs alt om Guide2www Klubben her:

Som medlem af Guide2www Klubben har du flg. fordele:

Du får hver tirsdag og fredag gennem din e-mail chancen for at vinde 250.000 kr. på et nyt skrabespil, som kun vores klubmedlemmer får adgang til.

På Superskrab på Guide2www, kan du lige nu vinde 100.000 kr. i kontanter i vores 100.000 kr's skrab.

Du kan tilmelde dig vores e-mail services, hvor vi tilbyder at sende dig en daglig e-mail. Du kan tilmelde dig Dagens Horoskop, Dagens Vejr, Dagens Vitser, Dagens Guldkorn og Dagens Navn.

Du får direkte information om gode målrettede medlemstilbud og nyheder på Guide2www.

For at være medlem af Guide2www Klubben skal du:
Tilmelde dig med korrekt navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse. Endvidere skal du oplyse din alder og dit køn.

Have en dansk adresse og et dansk telefonnummer.

Modtage en e-mail fra os hver tirsdag og fredag med reklametilbud fra vores annoncører.

Besvare et marketing-/interessespørgsmål. Dette er dog ikke et krav. Hvis du svarer på spørgsm�lene, har vi mulighed for at målrette vores reklametilbud så meget som muligt både af hensyn til Guide2www Klubbens medlemmer og vores annoncører.

Dine oplysninger
De oplysninger, du videregiver til os, registrerer vi i en database. Oplysningerne bruges kun til, at vi kan kommunikere med dig og målrette vores reklametilbud så meget som muligt, både af hensyn til dig og vores annoncører.

Vi gemmer kun oplysningerne om dig, så længe du er tilmeldt, og oplysningerne videregives ikke til andre

Hvis du udmelder dig, sletter vi alle de oplysninger, vi har registeret om dig

Udmeldelse og rettelser
Under mine data kan du rette, framelde eller blot se hvor mange lodder du har optjent. Skriv Navn og tlf., klik herefter på se data. Hvis du laver ændringer, skal du huske at klikke på godkend nederst på siden

Vi er sikre på, at du vil få stor glæde og fornøjelse ved at være medlem af Guide2www Klubben.

Lodsedler og præmier:

Superlotto p� Guide2www
Du har mulighed for at deltage i vores mange lottospil, hvor der hver dag er mulighed for at vinde pengepræmier.

Superskrab på Guide2www
Du kan 10 gange i døgnet skrabe dig til flotte præmier i vores skrabekategorier, dog kan du på 100.000 kr�s og kontantskrab max deltage 5 gange i døgnet. Hver gang du har skrabet, får du tildelt en lodseddel.

Alle vindere udtrækkes ved tilfældig lodtrækning

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Type mismatch: 'artsa'