"Nej, de behov spekulative investorere virkelige her, er adgang til omg�ende handelsudf�relse, masser af information, et h�jt serviceniveau, de bedste kurser og 24 timers handel. Disse behov opfylder valutamarkedet til fulde og vi forventer derfor en eksplosiv v�kst i antallet af valutainvestorer i de kommende �r. Endvidere tilbyder vi allerede nu former for aktiehandel, der er langt mere effektiv end traditionel handel - med de s�kaldte CFD-kontrakter, der tillader investorer at handle aktier uden at skulle indbetale den fulde investering, samt spekulere i kursfald og beskytte deres portef�ljer mod kursfald. Dette produkt er allerede udviklet off-line og vi forventer ligeledes at tilbyde disse kontrakter over internettet senere i �r. Allerede nu har vi oprettet en s�rlig hjemmeside - www.cfds.net - der forklarer principperne omkring CFD-handel n�rmere." Det er dog klart, at der vil v�re stigende konkurrence p� alle invisteringsomr�der. Derfor er det vigtigt at v�re klart placeret i billedet p� et tidligt tidspunkt. Dette har Midas opn�et allerede nu, og selskabet arbejder h�rdt p� vedvarende at forbedre gratistilbudene til de mange tusinde daglige bes�gende, s� forspringet bevares. Og lige s� vigtig er selvf�lgelig den l�bende forbedring

og udvikling af de egentlige handelsfunktioner til selskabets kunder, der omfatter s�vel private investorer, som virksomheder og financielle institutioner.

I den gennemsigtige Internet�konomi vil kun de bedste overleve p� langt sigt, og derfor har Midas som erkl�ret m�l at styrke alle de omr�der, der er afg�rende for investorers beslutningsprocesser og serviceoplevelser. I den forbindelse er det efter Lars Seier Christensens opfattelse en styrke, at selskabet endnu ikke er for stort. "Vi har en god kombination af dealere med lang tids erfaring i markedet og nogle topprofessionelle program�rer. Dette g�r, at der l�bende udveksles praktiske erfaringer og dette samspil mellem begge parter er yderst frugtbart. Samtidig kan vi grundet vores flade ledelsesstruktur implementere forbedringer og justere vores strategi meget hurtigt. Det st�r i skarp kontrast til mange af de store banker, hvor beslutningsprocessen er meget tung og hvor individuel kundeservice er vanskelig grundet det store antal kunder.


[1]   [2]   [3]

Luk dette vindue