"Nej, de behov spekulative investorere virkelige her, er adgang til omgående handelsudførelse, masser af information, et højt serviceniveau, de bedste kurser og 24 timers handel. Disse behov opfylder valutamarkedet til fulde og vi forventer derfor en eksplosiv vækst i antallet af valutainvestorer i de kommende år. Endvidere tilbyder vi allerede nu former for aktiehandel, der er langt mere effektiv end traditionel handel - med de såkaldte CFD-kontrakter, der tillader investorer at handle aktier uden at skulle indbetale den fulde investering, samt spekulere i kursfald og beskytte deres porteføljer mod kursfald. Dette produkt er allerede udviklet off-line og vi forventer ligeledes at tilbyde disse kontrakter over internettet senere i år. Allerede nu har vi oprettet en særlig hjemmeside - www.cfds.net - der forklarer principperne omkring CFD-handel nærmere." Det er dog klart, at der vil være stigende konkurrence på alle invisteringsområder. Derfor er det vigtigt at være klart placeret i billedet på et tidligt tidspunkt. Dette har Midas opnået allerede nu, og selskabet arbejder hårdt på vedvarende at forbedre gratistilbudene til de mange tusinde daglige besøgende, så forspringet bevares. Og lige så vigtig er selvfølgelig den løbende forbedring

og udvikling af de egentlige handelsfunktioner til selskabets kunder, der omfatter såvel private investorer, som virksomheder og financielle institutioner.

I den gennemsigtige Internetøkonomi vil kun de bedste overleve på langt sigt, og derfor har Midas som erklæret mål at styrke alle de områder, der er afgørende for investorers beslutningsprocesser og serviceoplevelser. I den forbindelse er det efter Lars Seier Christensens opfattelse en styrke, at selskabet endnu ikke er for stort. "Vi har en god kombination af dealere med lang tids erfaring i markedet og nogle topprofessionelle programører. Dette gør, at der løbende udveksles praktiske erfaringer og dette samspil mellem begge parter er yderst frugtbart. Samtidig kan vi grundet vores flade ledelsesstruktur implementere forbedringer og justere vores strategi meget hurtigt. Det står i skarp kontrast til mange af de store banker, hvor beslutningsprocessen er meget tung og hvor individuel kundeservice er vanskelig grundet det store antal kunder.


[1]   [2]   [3]

Luk dette vindue