Definition af CRM
CRM kan defineres s�ledes: "CRM er en forretningsstrategi - holdning til medarbejdere og kunder - der underbygges af en r�kke processer og systemer. M�let er at opbygge langsigtede relationer og derved tilf�re b�de virksomheden og kunden v�rdi gennem forst�else for individuelle behov og pr�ferencer". Fra "CRM H�ndbogen - fra gruppe til multiindivid. "Det kan ogs� udtrykkes ved, at den der ejer kunderelationen, ejer fremtiden" (Henrik Andersen, PwC).

Har I tanker om at implementere CRM i virksomheden indenfor en overskuelig fremtid?

FLERTAL VIL INDF�RE CRM: 42 procent svarer nej, mens 58 procent svarer ja
Har I overblik over hvilke udbydere af CRM, der findes p� markedet?
HALVDELEN KENDER UDBYDERNE: 48 procent svarer nej, mens 52 procent svarer ja
Hvad er dit indtryk af markedsudviklingen inden for CRM produkter?
STIGENDE MARKED: 90 procent mener den er st�rkt stigende, mens 10 procent betragter den som st�t stigende
Columbus Relationship Management
Columbus Relationship Management er et datterselskab af Columbus IT Partner A/S som udelukkende fokuserer p� Pivotal, eBusiness og CRM.

Columbus Relationship Management er placeret i Valby, Trekronergade 126F og kan kontaktes p� telefon 36 45 36 54 eller. e-mail p� [email protected] for yderligere sp�rgsm�l.



[1]   [2]   [3]
Luk dette vindue