|
Usikkerhed og tvivl bliver gang p� gang n�vnt som den st�rste barriere for elektronisk handel i Danmark. Det har Erhversministeriet i samarbejde med Forskningsministeriet og 11 organisationer nu gjort noget ved!
Som en del af regeringens initiativ til at fremme elektronisk handel i Danmark, Fokus p� E-handel, har Erhvers- og Forskningsministeriet i samarbejde med 11 branche- og interesseorganisationer oprettet en oplysningsside om elektronisk handel under navnet www.netfornuft.dk. Sitet, som er financieret af de to ministerier i f�llesskab, har den lille fisk med redningskransen som symbol -et signal om tryghed og netfornuft.
|
Netfornuft-kampagnen er det f�rste skridt i en lang r�kke initiativer, som l�ber af stablen det n�ste �rs tid under Fokus p� E-handel, og som alle har til form�l at fremme elektronisk handel i Danmark. De forskellige initiativer kan f�lges p� www.e-fokus.dk. |
|
Netfornuft-kampagnens budskaber gengives henholdsvis p� www.netfornuft.dk og i to informationspjecer: "Trygge forbrugere er n�glen til succes p� Internettet" som er henvendt til virksomheder og "N�r butikken ligger p� Internettet" som indeholder gode r�d om e-handel til forbrugerne. P� hjemmesiden og i pjecerne kan du finde svar p� en lang r�kke af de mest centrale sp�rgsm�l om bl.a. tryghed, betaling, markedsf�ring, b�rn og Internet osv.
|